Zoeken in deze blog

woensdag 7 december 2011

Flos Kelvin - Ideale verlichting voor uw kantoor

Hallo!

Niets is zo irritant als werken in een kantoor waar onvoldoende verlichting is. Hoofdpijn is meestal het resultaat. Daarom ben ik van plan om voor mijn bureau de Flos Kelvin aan te kopen. Ik ga mijn Kelvin waarschijnlijk aankopen bij dmLights verlichting. Mijn voornaamste vereisten inzake verlichting voor op mijn bureau zijn flexibiliteit en duurzaamheid. En de Flos Kelvin is een lamp die hier perfect aan voldoet. De kop van de lamp kan je in alle mogelijke richtingen draaien, zodat je verlichting krijgt op de plaats waar jij wilt. Bovendien maken de laatste modellen gebruik van LED verlichting. Ik heb vernomen dat LED's een langere levensduur hebben, energiezuinig zijn en schokbestendig zijn. Een heleboel voordelen dus...